News

Παραμένουν οι πλημμύρες μήνες μετά την κακοκαιρία – Ο δήμαρχος Ανδρίτσαινας – Κρεστένων Σάκης Μπαλιούκος στην ORT FM 92,3

today9 Μαΐου, 2026 8

Φόντο
share close

 

Ακούστε το ηχητικό εδώ:

 

Άλυτο πρόβλημα παραμένουν οι πλημμυρισμένες εκτάσεις στις κοινότητες Μακρισίων και Καλυβακίων του Δήμου Ανδρίτσαινας – Κρεστένων.

Και μπορεί να έχουν περάσει μήνες από τα ακραία καιρικά φαινόμενα του περασμένου χειμώνα, ωστόσο τα νερά παραμένουν στα κτήματα των παραγωγών, οι οποίοι μέχρι και σήμερα αδυνατούν να προσεγγίσουν τα χωράφια τους, μη μπορώντας να καλλιεργήσουν.

Για το πρόβλημα αυτό μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό της ORT FM 92,3 και στην εκπομπή «On Air», με το δημοσιογράφο Γιάννη Τσουκαλά, ο δήμαρχος Σάκης Μπαλιούκος, με αφορμή και την σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί, επισημαίνοντας ότι η λύση πρέπει να έρθει από την πολιτεία.

Ο Σάκης Μπαλιούκος

Συντάχθηκε από: ortfmadmin

Rate it

Η φωνή της Ηλείας στα ερτζιανά! Ενημέρωση, μουσική, πολιτισμός και παρέα… κάθε στιγμή της ημέρας.

Επικοινωνία

Created by

Φόρτωση Τραγουδιού
...
Εξώφυλο Καλλιτέχνη